OBSERWATORZY

wtorek, 11 czerwca 2013

Prezent dla Iwonki :):)

Witam Was Serdecznie :):) 

Dziekuje Baardzo za mile komentarze pod ostatnim postem :) 
Zapewne wiecie jak to jest: :) poki boli to czlowiek nazeka :) 
Juuz jest dobrze :) Juz nie piecze :):)

Dziekuje za wszystko :) 

Dzisiaj ostatnia odslona tego co przygotowalam przed wyjazdem do Polski :) 
Poniewaz kolezanka dostala wkoncu prezent do domu :) kilka dni temu :) 
To moge pokazac co dla niej przygotowalam :) 

Jakis czas temu dostalam prezent od Iwonki ooo tutaj :) Ja sama chcialam sie jakos odwdzieczyc i  tak powstaly prezenty :) 


Aleee sie nadziubalam :)
Jak nigdy w dzien szylam w nocy dziubalam :):) Tak mnie czas gonil :) ale najwazniejsze to to ,ze dalam rade :):):) 

Iwonka tworzy Piekne kartki ,pudeleczka okolicznosciowe :) Zapraszam Was Serdecznie  do niej oo tutaj 
Iwonka jest w tej chwili w ciazy z tego co sie od niej dowiedzialam :) I to bedzie chlopczyk jak to ginekolog powiedzial i dlatego granatowy kolorek jako dodatek do kocyka na nozki na lato dodalam :):) 
To jest moj pierwszy kocyk jaki zrobilam :) Jak zreszta wiele rzeczy,ktore szyje ,robie na szydelku :):) 

W planie bylo dodanie dodatkow do kocyka,ale zrezygnowalam ,bo przeciez to chlopczyk :) 


I postanowilam ,ze kwiatuszki podaruje Iwonce osobno :) Nie wiem moooze doda kiedys jakis do pudeleczka jako dekoracje :)

Staralam sie  :):) 

I plus kilka drobiazgow :) 


Ucieszylo mnie to ,ze Iwonki syn dostal pierwszy w zyciu samolot odemnie :):)
 Drobny prezencik dla dzidziusia co sie zapewne juz kreci u mamusi teraz w brzuszku niezle :)












 I dla mamusi prezencik maly :) Mam nadzieje ,ze sie przyda :):)

i czapeczki ,ktore mi sie baaardzo spodobaly i polecialy do Iwonki :):) 

Na koniec pragne Wam pokazac jakie zakladki u Iwonki zamowilam dla Cioci meza i dla corci cioci :) 




:):) Pieknie Dziekuje Ci Iwonko :):):) 
Sa na prawde takie jakie chcialam :):) DZIEKUJE Baaardzo :):) 

i prezent w komplecie :) 


Ciocia meza uwielbia czytac ksiazki :) I KOCHA ponad zycie Swoja corcie i pieska :):) 
Dlatego tez takie prezenty :) Plus pare innych ,ale juz nie zrobilam zdjec :)  

A Ja dostalam sliczny prezencik od Iwonki z jej ulubionym motywem Biedronki :) 


Piekna broszka :) Dziekuje Pieknie :):) 

Koniec :) 

Jak juz robie ,tworze prezent dla kogos to na prawde  sie staram . Przedewszystkim musi pasowac do osoby obdarowanej przeze mnie :) 
Juuz taka jestem :) 

Spokojnej Nocy Wam zycze :) Jak i milych dni najblizszych ,przedewszystkim Slonecznych :):) 

Serdecznie Pozdrawiam :) 
Agnieszka :) 

35 komentarzy:

  1. No śliczne wszystko, jak ja ci zazdroszczę tej umiejętności szydełkowania.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje :) To zapraszam do mnie :) To Cie naucze szydelkowania :)

      Usuń
  2. Tyle prezentów wcale się nie dziwię ,że nocami musiałaś dzielnie pracować..ale widać ,że wszystko od serca i warto było :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :):) Dziekuje Ci Ewus :):) Taakie od serca najlepszymi prezentami sa :):)

      Usuń
  3. Wymianka jak się patrzy :-)
    Będzie piękna pamiątka!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Olu :):)Ciesze sie ,ze Ci sie podoba :):) A Ja mam Piekna pamiatke od Ciebie :):)

      Usuń
  4. same cudności pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne są te niebieskie kwiatki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Umiejętności szydełkowych zazdroszczę i podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne prezenty ! Mnie z szydełkiem jakoś nie po drodze :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje :) Mi jakos o dziwo cos wychodzi ,ale i jakies 7 lat temu pierwszy raz wzielam szydelko do reki i tez mi nic nie wychodzilo i odlozylam je :) Teraz znowu sprobowalam i jakos tak sobie dziubie teraz :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  8. Ojej, jakie wspaniale przeenty- ciagle sie z kims wymieniasz ;) Te koraliki to sama bym przygarnela :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :):) Dziekuje Ci Pieknie :) Na wyjazd do Polski naszykowalam kilka rzeczy i tak teraz moglam Wam pokazac co szykowalam :):) Buziaki

      Usuń
  9. Ale śliczny, pomysłowy kocyk, kolorki też bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje :):) Iwonka lubi delikatne kolorki ,tak tez staralam sie nie przesadzic :):) Pozdrawiam :)

      Usuń
  10. Ależ śliczne prezenciki a ten kocyk bajeczny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje :):) Ciesze sie ,ze Ci sie podoba kocyk :)

      Usuń
  11. Wspaniałe prezenty :) Wszystkie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Prześliczna sukienusia! Oj jestem wprost użeczona:)

    Pozdrawiam
    Bogna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest kocyk :) Dziekuje za mile odwiedzinki :) Pozdrawiam

      Usuń
  13. Same sliczności:))Świetnie Ci wychodzi to szydełkowanie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Rzeczywiście się nadziubałaś, ale pięknie wyszło :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szydelko w dloniach mi sie palilo taak czas mnie gonil :):) Ale zdazylam :) Dziekuje Asiu :)

      Usuń
  15. I teraz mogę sama potwierdzić. CUDA DOSTALIŚMY!!! Aguś, Ty to masz sprawne łapki! Dokładność i misterność Twoich robótek jest oszałamiająca! Kocyk cudny, samolot w ciągłym użyciu, czapeczki uszykowane na narodziny i jeden z kwiatków właśnie trafił do pudełka! Kochana, jeszcze raz dziękuję!!!

    OdpowiedzUsuń