OBSERWATORZY

wtorek, 10 grudnia 2013

Wianki :) Czyli Swieta 2013 ciag dalszy :):)

Witam :):) 

Na wstepie chcialabym jeszcze raz Baardzo Podziekowac za Wasz udzial w moim Candy :) 
Dziekuje !!! 

Juz jakis czas temu zakupilam kilka rzeczy ,aby zrobic wianki. Tak jakos odkladalam ta robotke ,az wkoncu dzisiaj jak zaczelam robic too od razu dwa zrobilam :) 

Jeden dla mnie ( wykorzystalam material z czerwonymi dodatkami ,co zostal mi z zeszlego roku)
Teraz bede miala komplecik :) Noo dobrze najpierw wianek :)



Dzieci tez chcialy zdjecie :):) 
W zeszlym roku uszylam sobie serduszka i obrusik :) Zdjecia z zeszlego roku ,powyciagam je przed sama wigilia :) 



I moja niunia rok temu :) 
Alee dzidzia :):):) 

Serduszka sa naszyte. I koleczko na swieczke lub wazonik :) 









Drugi wianuszek bedzie dla mojej siostry :) 



Beda do kompleciku jeszcze serduszka :):) 













Trzeci wianuszek z masy solnej dla dzieci :):)
 Mial byc Aniolek ,ale o skrzydelkach zapomnialam :)



:):) 
---------------------------------------------------------------------

Pragne Wam pokazac kilka prac z zeszlego roku ,ktore i w tym roku sa u nas tez :) 
Ozdoby z modeliny na choinke :) Aniolki :) 
( jednak masa solna bardziej mi sie podoba :)) 


 Niestety ,ale Aniolki ulegly wypadkowi te wieksze i juz nie ma ich z nami. Dlatego czarnulka jest wyzej na wianuszku :)



Podusie :)



:) 

Girlanda :)




:) 

Baardzo fajny pomysl na dekoracje z butelki ,mozna z dziecmi zrobic :):) 
Poszukam zdjecie jak sie je robi ,moze sie Wam przyda :)
Pingwinki :)


:):)

Robilam tez kilka zawieszek do przedszkola i worek na kapcie dla Tobiego :):)




 :):) Tobiemu sie podobal a to najwazniejsze :):)

Na koniec bombka robiona z papieru :) Pokazywalam kursik jak sie ja robi ,dla chetnych znajdziecie go tutaj :):) 

Nooo dobrze :) Mam nadzieje ,ze Was nie zanudzilam :):) 
Ze udalo sie Wam dobrnac do konca :) 
Takie male podsumowanie zeszlorocznych Swiat :):)

Zycze Wam Spokojnego wieczorka !!! 

Pozdrawiam Serdecznie 
Agnieszka

67 komentarzy:

  1. Kocham te święta a u Ciebie czuć już klimat :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :):) Ja rowniez Kocham te Swieta :):) Buziaki :)

      Usuń
  2. ale u Was cudnie !!
    dzieciaki słodziaki:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Podziwiam Cię, że na to wszystko znajdujesz czas :-) Serdecznie pozdrawiam Ciebie jak i Twoją rodzinkę :-) Buziaki :-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie pracuje i to dzieki temu mam czas na dodatkowe zajecia. Dziekuje Ci za mile odwiedzinki :) Buziaki :)

      Usuń
  4. piekne wianuszki:) eh.. Twoje lobuziaki kradną mi serce za każdym razem jak je widzę :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Madziu za mile odwiedzinki :):) Buziaki :)

      Usuń
  5. Pracowita z Ciebie kobietka :D:D Same ładności i śliczności

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Pieknie :):) To sa w wiekszosci prace z zeszlego roku :):) W tym juz nie musze szyc tak duzo :):)

      Usuń
  6. Aga ale produkcja świetna tyle maggi w tych uszytych rzeczach. Pięknie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Aniu :):):) Ja zrobilam wianki tylko :) a reszta z zeszlego roku jest :):) Buuziaki :):)

      Usuń
  7. ależ u ciebie już świątecznie:)piękne wianuszki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje :):) Na razie choinka jest i pare dodatkow :) Reszte powyciagam troszke pozniej :):) Pozdrawiam :):)

      Usuń
  8. Ależ tego duuuużo.
    Wianki cudne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje :):) tak duzo ,ze w tym roku nie musze tyle szykowac :):) Pozdrawiam :)

      Usuń
  9. Rozpędziłaś się , dużo tego stworzyłaś, wianki super pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak w zeszlym roku troszke naszylam ,taak w tym roku juz nie musze tyle :):) Dziekuje Ci za mile odwiedzinki :):) Pozdrawiam :)

      Usuń
  10. Ale się rozwiankowałaś:) Same cudeńka u Ciebie - tegoroczne i zeszłoroczne. Najbardziej podobają mi się wianki i serduszka.
    Zapowiadają się kolorowe święta:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihi rozwiankowalam :):) Troszke tego sie nazbieralo :) Beda serduszka ,girlandy nie mam :) Dziekuje Ci za mile odwiedzinki :):) Pozdrawiam :)

      Usuń
  11. To się nazbierało, wianki świetne, a ten worek jest śliczny :)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale dużo tego, wszystko super! Świątecznie już u Was :)
    Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje :):) Obrusik i serduszka jeszcze schowane ,to juz wyciagne przed wigilia :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  13. Ale fajniutkie te wianki wyszły!!!
    Ja się zawsze zachwycam szytymi rzeczami, bo sama niestety tego nie potrafię - ozdoby są cudne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Ci Pieknie :) Te wianki nie sa na prawde trudne i nie potrzebowalam do nich maszyny :):) Buziaki :)

      Usuń
  14. Bardzo dużo prac i wszystkie śliczne. Wianki wyszły świetnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Ci Pieknie :):) W zeszlym roku tyyle poszylam to i w tym nie musze teraz tyle szyc :)

      Usuń
  15. Wianki śliczne a cała reszta dzieł oszałamia:)
    Mój najmłodszy skarb też wciąż się wpycha w kadr, gdy robię zdjęcia szyjątkom:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Asiu :):) To masz tak jak ja :):) Aaa co dzieci tez chca byc na zdjeciu hihi :):) Buziaki :)

      Usuń
  16. Piękne prace a dzieciaki przeurocze :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Oj widzę że u Was pracowicie:) Piękne pomysły:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziekuje Pieknie :):) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Aguś wszystko cudowne :)
    A maluszki całuśne :)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale u was obwicie- masz pieknie przystrojony dom i jeszcze bedzie piekniej :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ale mnóstwo ozdób zrobiłaś , jestem pod ogromnym wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :):) hihi aleee sie namalowalam w zeszlym roku :):) Efekt koncowy bardzo mi sie spodobal ,wiec mysle warto bylo poswiecic na to czas :):)

      Usuń
  22. Aga uwielbiam te Twoje posty ale Ty się moja droga uspokój, bo mnie w kompleksy wpędzasz tą swoją wszechstronnością ;) Ps. cudna tkaninka w reniferki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha :):) Madziu to tylko takie male podsumowanie zeszlego roku :):) Ciesze sie ,ze zajzalas :):) Buuuziaki :)

      Usuń
  23. Pięknie tam u Ciebie i jak świątecznie, ale no już pora najwyższa chociaż u mnie święta to tylko w głowie :D Wianuszki cudne zrobiłaś, i pingwinki sa super!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje :):) To prawda pingwinki suuper :):) Dziekuje Ci za mile odwiedzinki :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  24. Super wianuszki :) Świetny ten materiał w jelonki - fajne by były z niego maleńtasy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje :):) To prawda te jelonki i mi sie bardzo podobaja :):) Pozdrawiam :):)

      Usuń
  25. Ale sie u Ciebie dużo działo! Świątecznie,że aż miło :) Świetne pomysły-pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Ci Pieknie :):) Ciesze sie ,ze te moje robotki Ci sie podobaja :):) Pozdrawiam :):)

      Usuń
  26. IIe trwa u Ciebie doba?
    Bo chyba dłużej niż 24 h:)
    Pozdrawiam Lacrima

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :):) Dziekuje Ci za mile odwiedzinki :):) Co kilka dni jak juz sie za cos wezme to do samego konca,byle skonczyc :):) Pozdrawiam :):)

      Usuń
  27. Piękny ten wianuszek:) podoba mi się pomysł z tymi butelkami, pewnie była fajna zabawa z dzieciakami:) zresztą wszystkie twoje ozdoby bardzo mi się podobają:)) a ta bombka z papieru mnie zachwyca, mam nadzieję że uda mi się taką poczynić, dzięki za tyle inspiracji:* trzymajcie się ciepło i zdrowo, bo nas niestety rozłożyło:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej Asiu :):) To prawda z butelkami byla fajna zabawa :):) Mam nadzieje ,ze juz dzisiaj lepiej sie czujecie !! U mnie malutka jeszcze antybiotyk bierze. Polecam zrobic taka bombke nie jest az tak trudna a ladnie wyglada :):) Pozdrawiam Cie Serdecznie :) Buziaki :)

      Usuń
  28. O matko...nie wiem na co patrzeć...co podziwiać...co jest naj!Wszystko przecudowne jest,piękna świąteczna atmosfera ♥Pozdrawiam serdecznie ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :):) Dziekuje Aniu Pieknie Ci za przemile odwiedzinki :):) Pozdrawiam :) Buziaki :)

      Usuń
  29. Ale mnóstwo fajnych rzeczy narobiłaś! Ale ta bombka na końcu -the best-,w ogóle nie wygląda jak z papieru!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Ci Pieknie :) Milo mi ,ze te moje prace Ci sie podobaja :):) Pozdrawiam :)

      Usuń
  30. Aga jesteś bardzo pracowitą i zdolną dziewczyną!!!! jak ja się cieszę , że Ciebie poznałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A Ja sie Baardzo Ciesze ,ze Cie poznalam :):):) Dziekuje Madziu :) Buziaki :)

      Usuń
  31. piękne wianki i wszystkie ozdoby, jesteś niezwykle kreatywna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Pieknie :):) Ciesze sie ,ze podobaja Ci sie moje ozdoby :) Buziaki :)

      Usuń
  32. oj Agnieszko ale szalejesz przed świętami :) piękne zawieszki :) pozdrawiam przedświątecznie Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :):) ojj gdzie tam ,nie szaleje :) Tak czasem tylko troszke sobie dziubie w robotkach roznych :):) Dziekuje Ci Aniu za mile odwiedzinki :) Buziaki :):)

      Usuń
  33. Ło ho ho jak u Ciebie świątecznie, kolorowo! Super te wianuszki- wszystkie mi się podobają :) Zrobię sobie bałwanka bo nie robiłam jeszcze :D buziaki dla Ciebie i dzieciaczków :*:*:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :):) Pewno zrob sobie balwanka :):) Mi sie one bardzo podobaja :) Buziaki :):)

      Usuń
  34. Super wyglądają te wianki :) Ale masz dużo tych ozdóbek :) Fajnie :)

    OdpowiedzUsuń