OBSERWATORZY

wtorek, 18 lutego 2014

Zabawa Podaj Dalej :Dla Madzi :)

Witam Was Serdecznie :) 

Na wstepie ciesze sie Baardzo ,ze spodobaly sie Wam moje karteczki ,butelki ozdobione :) 
No i nasza Banda Minionkow :):) 

Juz jakis czas temu oglosilam zabawe Podaj Dalej u mnie. 
I na prawde o nikim nie zapomnialam !!! 
Kazda z Was co sie zglosila do zabawy w najblizszych miesiacach dostanie ode mnie niespodzianke :) 

Jedna przesylka juz dotarla do Madzi z bloga Moja Mala Bee :) 
Nastepne paczuszki mysle juz wysle jak bede w Polsce na urlopie ,a to bedzie jakos marzec ,moze kwiecien. 

No dobrze Pragne Wam pokazac dzisiaj jakie niespodzianki dostala Madzia :) 

Poszewka na podusie :)


Taka troszke z akcentem Walentynkowym :)
i tyl podusi 


:) 

Pierwsza z robotek to byla Moja Pierwsza Sowa szydelkiem dziubana :):)



:) 

I postanowilam jeszcze zrobic podkladki pod kubki . 
Kazda podkladka jest inna dla Mamy Taty i Corci :) 



 Troszke sie rozpedzilam i podkladki dosc duze wyszly dla Madzi i jej meza. A to dlatego ,ze my w domu uzywamy duuzych kubkow :) Noo mimo to mam nadzieje ,ze sie czasem przydadza :)

I dla Maji podkladka w ksztalcie lali :) 
I jeszcze wszystkie prezenciki razem :)


:) 

Pierwsza odslona zabawy : odznaczona :) 
Dziekuje Madziu ,ze zechcialas wziasc udzial w zabawie u mnie :) 

I to byloby na dzisiaj tyle :) 
Zmykam dalej malowac i dziubac ii wszystko inne po troszku :):) 

Milego Dnia Wam Zycze :)

Serdecznie Pozdrawiam 
Agnieszka 

37 komentarzy:

  1. Poszewka jest rewelacyjna. Podkładki też mi się bardzo podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziekujemy strasznie za prezenty, lala dla Majuli mnie urzekla, Maja ją kladzie między nasze podkladki i udaje że ona śpi, tak więc kochana jesteś w błedzie zrobiłaś łóżeczka dla laluni :) podusia jest rewelacyjna :*
    Dziekujemy bardziutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :):) Noo tak ,dzieci wiedza lepiej co do czego sluzy hihi :):) Ciesze sie Baardzo ,ze prezenciki Wam sie spodobaly :) Buziaki dla Was Sle :):)

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Dziekuje :):) To jest jedna podusia przod i tyl :):)

      Usuń
  4. Aga spisałaś się na medal. Zresztą słowa Madzi i reakcja małej Bee mówią same za siebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Madziu :):) Ciekawe czy i Wam uda mi sie sprawic mila niespodzianke :):) Buziaki :)

      Usuń
  5. Piękne prezenciki!!! Mnie urzekła sówka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Slicznie :) Emilie nie chciala jej oddac :):) Ale jakos sie udalo :)

      Usuń
  6. Wcale się nie dziwię,że córcia sówki nie chciała oddać , bo sama bym jej nie oddała.

    OdpowiedzUsuń
  7. Poszewka cudna, podkładki też, ale najbardziej spodobała mi się sówka, pokochałam ją <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Swietne prezenty! Ale sie napracowalas kochana :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Elu :):) Noo troszke ii dalej u mnie nowe robotki powstaja ,a to mnie cieszy :) Buziaki :)

      Usuń
  9. ale cuda, poszewka rewelacja, sówka jest cudna podziwiam no ale najcudniejsza Twoja córa z tymi lokami, jak ja zawsze marzyłam będąc dziewczynką by mieć takie loki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Slicznie :):) To tak juz jest z wlosami ,ze jak ma sie proste to chce sie krecone i na odwrot :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  10. Ale cudowności wyczarowałaś :) Bardzo podobają mi się Twoje podusie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. tyle piękności ze nie wiadomo co naj :))))
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystko jest tak piękne :))))))) ale z Ciebie pracuś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Agus :):):) Pracus to Kochana Ty Jestes :):) Buziaki :)

      Usuń
  13. Sowa jest bombowa i odlotowa! Super!

    OdpowiedzUsuń
  14. Sówka jest boska:)
    Poszewki prześliczne:)
    A podkładki świetne są:)

    OdpowiedzUsuń
  15. poszewki piękne, najbardziej wpadła mi w oko ta z myszkami:-)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Ci Slicznie :):) Tylko chodzi o to ,ze to jest jedna poszewka :) Przod i tyl :) Pozdrawiam :):)

      Usuń