OBSERWATORZY

sobota, 25 października 2014

CYRK - Magiczne Przedstawienie !!! :)

Witam Was Serdecznie :)

Tak jak wspomnialam w ostatnim poscie od poniedzialku zaczela sie u nas szkola :)
I caly tydzien Tobi chodzil do szkoly z kanapkami ,owocami i piciem :)
Fajna taka szkola co ?! :) 

Od poniedzialku w naszej szkole zaczal sie :
Projekt :Cyrk z dziecmi !!! 
Dzieci codziennie chodzily pod namiot ,czasem w szkole przygotowywaly sie do swoich wystepow :)
Z osobami pracujacymi w cyrku i nauczycielami.

To bylo cos Niesamowitego !!! 
Mysle ,ze kazde dziecko zapamieta ten projekt na baaardzo dlugo :)

A zaczelo sie od pojawienia namiotu do wystepow :)


Jak z bajki :)
Jestem pod wielkim wrazeniem zaangazowania Wszystkich !!! 
Dzieci ,Nauczycieli ,Osob pracujacych w cyrku.

Dzieci przygotowujac sie do swoich wystepow przy okazji widzialy wiele sztuczek od osobek co zajmuja sie tym zawodowo . 

Jak glopia wzruszalam sie co chwile widzac jak dzieci Pieknie sie przygotowaly :)
Moja pierwsza mysl 
Magicznie !!! 

Zapraszam Was do malej fotorelacji,zdjecia robione bez lampy nie najlepsze ,ale cosik widac :)
Pierwszoklasisci mieli wspolny wystep calej klasy ,bylo ciemno,dzieci byly ubrane na czarno ,za to mieli dodatki biale rekawiczki ,kolorowe chustki.
Dzieci tanczyly i byly lampy ultrafioletowe ,dzieki temu efekt byl niesamowity ,niestety na zdjeciach tego nie umialam ujac. 
No nic Zapraszam na wystep :)



 Muszkieterowie :)))
 W tym pudle na zdjeciu nizej w srodku byl chlopczyk :) Najpierw zostal schwytany i pozniej tam zamkniety :)


 Tak patrzylam podekscytowana ,a moj Tobi do mnie : Maamo to jest na niby ,ten chlopiec tam na dole sie schowal :))))) A ja do niego Ciiiii czekam co bedzie dalej :)

 Dzieci codziennie cwiczyly ,mialy kilka prob generalnych to juz praktycznie wszystko znaly na pamiec co i jak bedzie :)

 Na zdjeciu wyzej po prawej stronie to Melanie moja bratanica :) Widzicie na czym ona stoi ?? :)
 Suuper :)))

 A tutaj juz z prawdziwym ogniem. Dzieci obracaly tym kijkiem ,caly czas blisko byl pracownik cyrku w razie potrzeby.

 Jessi moja siostrzenica z Tobim :)))

 Pokaz akrobatek byl Niesamowity !!! :)
I te dziewczynki nauczyly sie wszystkiego w kilka dni noo Suuper :)

 :)))

  






Nasze gwiazdy :)))



Na zakonczenie wszystkie dzieci wyszly na scene i spiewaly razem :))





Prowadzacy cale przedstawienie i reszta zalogi widzialam jak czuwali nad wszystkim 
Bezpieczenstwem dzieci ,w razie potrzeby byli przygotowani ,aby pomoc w tekstach ,lub w zadaniach 
Wszyscy spisali sie na Medal !!! :) 

Magicznie i juz :)) 

-----------------

Na koniec pokaze Wam co zrobilam kieeedys ,lata temu :)
Jak bylam u mojego taty na krzeselku wisiala jego kamizelka :)
Tak sobie pomyslalam ,ze ja Wam pokaze :)
Jak jeszcze mieszkalam w Polsce i mialam chopla na punkcie drutow hihi 
Zrobilam dla mojego taty na urodziny kamizelke ,w szoku bylam ,ze ma ja do dzis :)
I dowiedzialam sie ,ze bardzo ja lubi nosic jest cieplutka :) 


Taka zwykla ,prosta na drutach :)
Moja dobra znajoma pomogla mi przy wykonczeniu gory :)







:)










Mam nadzieje,ze udalo sie Wam dobrnac do samego konca :)
Chcialam sie z Wami podzielic tym niesamowitym tygodniem :) 
Od poniedzialku zaczyna sie juz nauka :))

Zycze Wam Milego Weekendu :)

Pozdrawiam Was Serdecznie :)
Agnieszka

39 komentarzy:

  1. Cyrk wygląda super i najważniejsze, że bez mordowania zwierzaków. Dzieci na pewno były zachwycone :)) I ta wata cukrowa - smak mojego dzieciństwa. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To Prawda wszystkie dzieci byly bardzo zadowolone :))) Bylo suuper :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Przedstawienie faktycznie magiczne i niesamowite , ze szkole się chce coś takiego robić u nas to jeszcze daleka przyszłość . Kamizelka bardzo fajna , podziwiam dokładność wykonania , ścieg jest tak równiutki jak maszynowy :);)
    Pozdrawiam serdecznie Ewa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez sie zdziwilam ,ze tak wszyscy byli zaangazowani w ten projekt. No bylo Suuper :) Co do kamizelki to no jakos tak wyszlo hihi :) Ale gdybym zrobila blizsze przyblizenie zdjecia to na pewno nie jedna nierownosc bys dostrzegla hihi :) Buziaki :)

      Usuń
  3. Aga ten cyrk jest fantastyczny!!!!!w polskiej szkole nie ma takiej opcji . U nas trzeba kuć,zapamiętać. Ogromna ilość materiału. I to od zerówki. Do tego stopnia,że jak stsrsstarsza jest przeziębiona to i tak chodzi,bo nie może potem zdążyć tego przepisać. I gdzie tu taki tydzień zajęć. Cudownie ten występ wygląda:-):-):-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda Agus , w Polskiej szkole zawsze bylo duzo nauki. Pamietam moje lata w szkole jak bylo jakies przedstawienie to najpierw byly lekcje ,pozniej proby i jeszcze na koniec dnia zadania domowe :) Zyc nie umierac :)

      Usuń
  4. Kamizelka super, może wrócisz do drutów?:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie lubię cyrków bo mi żal zwierząt. Ale ten bez zwierząt wygląda ciekawie :) Ale najważniejsi są artyści!!! Myślę, że to ciekawe doświadczenie dla każdego dziecka :)
    Kamizelka bardzo mi się podoba, lubię takie proste :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez tak mysle,ze to bylo baardzo ciekawe doswiadczenie dla dzieci :))) I Pieknie sie spisali :) Dziekuje Aniu :) Ja tez lubie takie proste wzorki :)

      Usuń
  6. KAmizelka super a pomysł z cyrkiem rewelacyjny:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cyrk fajny ale tą kamizelką się wzruszyłam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) Dziekuje Madziu :) To akurat byl czas jak troszke na drutach dziubalam i tak przy okazji udziubal sie prezent dla taty :)

      Usuń
  8. moja E. była w cyrku już dość dawno aa do dziś pamięta to show! kamizelka super

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. ale super pomysł z tym cyrkiem, a kamizelka świetna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Diano :) Na prawde Super pomysl z cyrkiem :))

      Usuń
  10. Do takiej zkoly to kazdy by chetnie chodzil :) Kamizelka pierwsza klasa, nic dziwnego, ze tata chetnie zaklada :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))) Dokladnie :) Zabawa zamiast nauki ,jak w raju haha :)))

      Usuń
  11. Aguś, taka szkoła to coś, co zapamięta się przez długie lata. Fajnie mają Wasze dzieciaki :) A kamizelka- równiutko Ci ta robota szła :) Pozdrawiam niedzielnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda takich atrakcji ja w szkole nie mialam :)) No jakos tak rowniotko mi na drutach jak i szydelku wychodzi hihi :) Buziaki :)

      Usuń
  12. Pomysł wart naśladowania. Dla dzieci to zapewne ogromne przeżycie, które zapamiętają i będą wspominać przez wiele, wiele lat (rodzice pewnie też).
    A kamizelka taty jest świetna i mimo upływu lat ma się bardzo dobrze :)
    Pozdrawiam Marta.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda dla dzieci wielkie przezycie :) A kamizelka ,noo tez sie zdziwilam ,ze jeszcze w takim dobrym stanie hihi :)) Pozdrawiam :)

      Usuń
  13. Świetny pomysł z tym cyrkiem! A Ty kochana powinnaś wrócić do drutów :-)
    Serdecznie pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :))) hihi nie nie do drutow nie mam jak na razie ochoty wracac :) Moze kiedys :) Buziaki :)

      Usuń
  14. cyrk z dziećmi to ja mam codziennie ;)))) a już największy jak są chore ;P

    OdpowiedzUsuń
  15. Wata cukrowa zawsze kojarzy sięz cyrkiem a i jeszcze wesołe miasteczko :)Pyszna u Was zabawa.Tak myślę u nas to chyba cyrku dawno nie widziałam :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja juz laata w cyrku nie bylam. I widzisz mosial moj syn w nim wystapic ,abym sie wkoncu do niego wybrala hihi :) Buziaki :)

      Usuń
  16. Aguś, coś wspaniałego. Niesamowity taki projekt cyrkowy. Dzieciaki spisaly sie na medal. Brawo!!!
    A kamizelka...az sie wzruszylam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Ewus :))) To prawda dzieci spisaly sie na medal :) Buziaki :)

      Usuń
  17. Ależ to musiało być dla dzieciaków fantastyczne przeżycie! Aż zaczynam zazdrościć :-)))
    Kamizelka świetnie wygląda, mimo upływu czasu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Slicznie :) A dzieci to prawda mialy niesamowita przygode mysle :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  18. Fajna relacja :) A kamizelka piękna, najważniejsze że Twój tata non stop korzysta. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Slicznie :)) Tak tez sie ciesze ,ze moj tata nadal z niej korzysta :) Pozdrawiam :)

      Usuń
  19. Kamizelka taty jest przepiękna i co najważniejsze twój tata ją nadal nosi, wyobrażam sobie jakie to musiało być wzruszające :-)

    OdpowiedzUsuń