OBSERWATORZY

niedziela, 1 listopada 2015

Bez znaczenia jaki dzien roku ,zawsze bedziemy pamietac !!! I troszke naszego Hallowen :)

Witam Was Serdecznie  

Niestety nie mam jak isc na groby do moich najblizszych ,ktorych juz nie ma miedzy nami. 
Niestety za daleko ,ale i jak jestem w Polsce to zawsze ich odwiedzam ! 
Nie potrzebuje jednego dnia w roku by musiec tam isc ,ja chodze ,poniewaz Pamietam ,poniewaz Tesknie . 

Odwiedzilismy dzisiaj Babcie Ele u nas. 
W naszych sercach ,wspomnieniach zawsze beda nasi najblizsi !!! 


Swiatelko nie tylko ,ze na grobie ,swiatelko w naszych sercach ,ktore przypomina nam o tym ,ze byli z nami ,ze nie zapomnimy o nich !!! 


Swieczka ,ktora Babci Eli towarzyszy kazdego dnia. 

Zycie jest zbyt krotkie na sprzeczki ,nieporozumienia. Warto wykorzystywac kazdy dzien na to ,abysmy mogli to Nasze Zycie Pieknie Razem Przezyc !!! 

---------------------------------------------

Wczoraj natomiast bylo Hallowen ,wiem wiem nie kazdy je uznaje ,nie kazdy obchodzi. 
Ja dzieciom tlumacze kazdego roku jaki dzisiaj byl dzien ,a wczoraj ,to po prostu byla odrobina oderwania od codziennosci ,odrobina zabawy :)


Z kazdym rokiem dzieci potrafia coraz wiecej mi pomoc ,fajnie ,ze tak wspolnie mozemy cos robic :))


















:)









 Przygotowalismy kilka deserkow :) Straaaasznie sloodkie :)
 I nasze mumie ,ktore nie doczekaly sie oczek hihi :)
Moje Skarby :))



Banany zalane biala czekolada :)) To sa Duszki :)
I nasza dynia :))

:)) 

Iii juz na sam koniec nasz malutki dzisiejszy spacerek :)) 





 I znowu zdjecia sie same poobracaly :(
Bylismy w miejscowosci ,ktora co jakis czas odwiedzamy i znalezlismy nowa uliczke :))
Z niespodziankami :)





Nasza Piekna Jesien !!! :) 

Alee Was dzisiaj zazucilam zdjeciami :)) 
Mam nadzieje ,ze udalo sie Wam dobrnac do konca :)) 

I juz obiecuje na sam koniec :) 
Przypominam o moim Candy tutaj :))


Zycze Wam Moje Drogie Pieknego Nowego Tygodnia !!! :) 

Pozdrawiam Was Serdecznie :))
Agnieszka

21 komentarzy:

  1. Rewelacyjne ozdoby przygotowalas. Widac ze dziecisczki dobrze sie bawia

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem za wspólnym tworzeniem to łączy , wzbogaca i działa w dwie strony , super te dyńki , ściskam Dusia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Slicznie Dusiu !! :) Uwielbiam czasem cos z dziecmi porobic :)) Pozdrawiam Cie Serdecznie :)))

      Usuń
  3. Aga nie miej wyrzutów sumienia, że Cię tu nie ma. To święto i tak nie wygląda tak jak wyglądało kiedyś. Zresztą najważniejsza jest pamięć i modlitwa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przykre to na prawde jest Madziu . Jak jestem w Polsce to odwiedzam najblizszych ,a i wkoncu pamiec i modlitwa sa najwazniejsze !!!

      Usuń
  4. halloween samo w sobie kojarzy mi się z zabawą, w sensie nie zagłębiam się co ono oznacza... zrobiliście czadowe jedzonko! Te mumie są mistrzowskie :)
    no i te "otuliny" na drzewach - czy to jest zrobione ręcznie na szydełku/drutach? :o o rany! rewelka! Ale ile pracy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem podobnego zdania jak Ty ,ze Halloween to po prostu zabawa :) Tak te dekoracje na drzewach widac bylo ,ze byly robione recznie :)) Duzo pracy zapewne bylo ,ale i Piekny efekt daja :))

      Usuń
  5. Strasznie fajnie tam u Was : ). U mnie w tym roku halloween na smutno . Pozdrowionka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) Staralam sie zeby choc troszke bylo ciekawie :)) Na prawde Bardzo mi Przykro ,ze u Was tak smutno :((( Trzymaj sie tam dzielnie Monis !!!

      Usuń
  6. Widać, że zabawa była świetna. Ozdoby fantastyczne:)

    OdpowiedzUsuń
  7. To Wasze jedzonko super wygląda :)) Bardzo apetyczne mumie i duszki :D U nas też halloween jest coraz bardziej popularny, staram się tłumaczyć, ale dzieci i tak swoje wiedzą najlepiej ;) W każdym bądź razie wesoła dynia co wieczór świeci w ogródku :)) Buziaki Aguś!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Slicznie Aniu :))) Wasze ozdoby jesienne sa Piekne :))) Buuziaki :))

      Usuń
  8. jesiennie kolorowo i jakie fajne ubranka z włóczki , jak ostatnio byłam w Wilnie to widziałam drzewo i rynne w sweterku ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niesamowity efekt prawda ?? :)) Pieknie kolorowo ,ze nawet bez slonka to buzia sie usmiecha :)))

      Usuń
  9. Z dzieciakami zawsze fajna zabawa:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dzieciaki całe szczęśliwe i o to chodzi :) A swoich bliskich zawsze mamy w sercu. Pozdrawiam Cię cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) Pozdrawiam Cie Serdecznie Aniu :))) Buuziaki :))

      Usuń
  11. Super zabawa i najważniejsze, że czas spędzony z dziećmi :) Pozdrawiam Aguś :**:

    OdpowiedzUsuń