OBSERWATORZY

środa, 11 listopada 2015

Polecam :) I Przypominam :))

Witam Was Serdecznie :)

 Ciesze sie Baardzo ,ze spodobala sie Wam moja Anielinka :)) 

Dzisiaj zagladam do Was tak na chwilke ,bo jakos ostatnio czasu caly czas malo a jak czas jest to juz sil brak :)) 

Polecam dzisiaj Wam ciastka ,akurat jest przed Swietami macie okazje wyprobowac :)) 
Nusseken :)
Juz kiedys pisalam przepis na nie u siebie na blogu :) 
Dzisiaj znowu je robilam i tak przyszla mi mysl Wam o nich przypomniec ,lub jak ktos ich jeszcze nie zna to Polecic :)


Przepis znajdziecie tutaj :))

Daje Wam Slowo ,ze jak raz je zrobicie to i drugi raz zapragniecie je zrobic :))) 

Przypmnienie 

Przypominam ,ze moje Candy juz za kilka dni sie konczy :)
Jezeli ktos bylby jeszcze chetny na poszewke ,to Zapraszam :))


Zapraszam tutaj :)

I juz na koniec krociutka fotorelacja :)
Bylysmy z Emilie z laterenkami dwa razy :)
Raz z jej przedszkola ,raz z  mojego :))) 

 Emilie pierwsza przyjaciolka :)))
Eliza :)) Pieknie :))



Moja Kochana czterolatka :)) 

I teraz juz zmykam pod kolderke :))
Nastepnym razem moze wkoncu uda mi sie Wam pokazac komin jaki uszylam dla Tobiego :)) 

Pozdrawiam Was Serdecznie !!! :)
Agnieszka :)

23 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. :)) Polecam zrobic w domu to ciasto na prawde pyycha :))

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. :)) Zanioslam te ciastka do przedszkola dla Pan :)) ii zachwalaly i o przepis poprosily :)) A wiec mam dowod na to ,ze sa pyycha :))

      Usuń
  3. Kurcze, fajowe te wyjścia z latarenkami :) A na widok ciastek ślinka cieknie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)) Mi rowniez te wyjscia sie podobaja :)) Dzieci spiewaja , spedzaja wspolnie czas z rodzicami i innymi dziecmi Super :)) A ciastko ,Kochana nic innego jak sie ubrac i przyjechac do mnie na kawke :)))

      Usuń
  4. Mmmmm,chciałam przejść na dietę ale to był chyba głupi pomysł ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hihihi :)))) To na prawde to byl glupi pomysl z ta dieta :)))) Monis po swietach ,mowie Ci pooooo swietach dietka :))) Dietka Cud :)))))

      Usuń
  5. Nie spotkałam się jeszcze z takimi ciastkami, muszę kiedyś wypróbować :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje Droga Ty uwielbiasz piec roznosci ,a te ciastka nie zajmuja duzo czasu ,Baaardzo Ci je Polecam !! :)))

      Usuń
  6. Emilie to malutka dama z burzą włosów :))
    A te lampioniki to z okazji św. Marcina?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda Aniu ,Emilie juz dlugie wloski ma :)) I loczki nadal sie utrzymuja :) A swieto z Okazji St. Martin , a wiec to chyba Marcin :))) Pozdrawiam :))

      Usuń
  7. Chyba się skuszę na takie ciacho :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kooniecznie :))) Nie bedziesz zalowac :))) Pozdrawiam :)

      Usuń
  8. Toż to ciacha, a nie ciastka ;-))
    Wyglądają obłędnie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale ma obłędne włoski Emi :) Zgłosiłam się na candy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojj dluugie dluugie juz sa wloski Emilie :)) I nadal sie kreca tez mnie to cieszy :))) Suuper ,ze przylaczylas sie do zabawy :)) Buuuziaki :)

      Usuń
  10. Ajajajajjjjjj pysznie wygląda. Muszę zrobić. Koniecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu szczerze z serduszka Polecam :))) Nie pozalujesz :)))) Przynajmniej do tej pory nikt nie pozalowal :))

      Usuń