OBSERWATORZY

sobota, 5 maja 2018

Kotkowo ! Serwetkowo ! Dzieciaczkowo :)

Witajcie Moje Drogie :) 

I znowu czas zlecial od ostatniego posta ,ale daje slowo ,ze sie nie obijam i caly czas cos u mnie powstaje :) 

Poniewaz dzisiaj byl dzien Lenia u mnie :) to mialam okazje skonczyc serwetke ,ktora juz od kilku dni robilam na raty :) 

Przy okazji kotek zalapal sie do zdjec :) 
Kotka zrobilam rowniez jakis tydzien temu i dopiero w ostatnich dniach dotarlo do mnie ,ze ogonka mu brak :P 
   




Nie pamietam ,abym wczesniej takie serwetki robila. 
Szczerze sie przyznam Wam ,ze bardzo mi sie spodobala ta :)) 
I zapewne bedzie takich wiecej u mnie :)) 

Kotka widzialam w roznych grupach na Fb i tak jakos spodobal mi sie ten okraglinek Slodki :)

A Wam jak sie podoba taki Okraglinek ? :))) 
Gdyby ktos mial ochote rowniez takiego kotka zrobic ,to schemacik tutaj znajdziecie :) 
Suuper sie go robi :)) Bardzo Polecam :) 

--------------

Wspominalam Wam niedawno o Portretach dzieci :) 
I dzisiaj chcialabym Wam z Przyjemnoscia je pokazac :)) 

Szczerze Jestem pod wielkimi wrazeniem :)) 



Uwielbiam je Baaardzo :))) 
Jezeli jeszcze ktos nie zna Krissa Wieliczko ,to Zapraszam Milo tutaj :)) 
Niesamowity Talent  !!! :) 

Dzialo sie jeszcze bardzo duzo w ostatnim czasie ,ale juz dzisiaj nie bede Was tym zanudzac :)
Musze sie jakos zmobilizowac to systematycznego pisania bloga, poniewaz Na Prawde Teskni mi sie za Wami !!! 
  Mam nadzieje ,ze Udala sie Wam Majowka :)) 


Pozdrawiam Was Cieplutko :))
Do spisania czesciej !!! :)) 
Agnieszka 

11 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Dziekuje Pieknie Manitko :)) Cos sie ostatnio w serwetkach zakochalam :)) Pozdrawiam Cie cieplutko :))

      Usuń
  2. Wszystko cudne, a portrety no wow, rewelacja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Pieknie Ewus :)) Ojj tak Portrety Niesamowite ,napatrzec sie nie moge :)) Pozdrawiam Cie cieplutko :))

      Usuń
  3. Chylę czoła przed portrecistą. Wspaniałe prace. Portrety wyszły piękne!
    Lubię takie okrąglutkie maskotki. Cudne oczka mu zrobiłaś :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojj tak Niesamowite :)) Kotek wlasnie dlatego ,ze taki okraglinek ,dlatego spodobal mi sie hihi :)) Pozdrawiam Cie cieplutko :))

      Usuń
  4. Portrety Dzieciaczków to mistrzostwo świata!
    Koteczek słodki :-) nawet bez ogonka!
    Pozdrawiam Cię słonecznie i pomajówkowo ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Pieknie Kochana :))) Pozdrawiam Cie Kochana Cieplutko Slonecznie :)))

      Usuń
  5. wspaniała :)
    a portrety cudne pamiątki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Pieknie Kochana :)) Ojj portrety co chwilke na nie spogladam :))) Teraz sa dla mnie , kiedys dzieci wezma do siebie :)) Pozdrawiam Cie Cieplutko Kochana :))

      Usuń
  6. I really like your new decorative designs! it's beautiful so much and good idea on site.

    ดูหนัง

    OdpowiedzUsuń